Ledelsessekretariatet
Telefonnummer: 56 18 20 18
Du kan skrive til os digitalt ved at bruge dette link: Digital post
Mailadresse: Sekretariat@solrod.dk
Ledelsessekretariatet er Solrød Kommunes sekretariat til understøttelse af kommunens overordnede ledelse – borgmester og direktion.
Åbningstider:
Mandag: kl. 8-14
Tirsdag: kl. 8-14
Onsdag: kl. 10-14
Torsdag: kl. 13-17
Fredag: lukket
Overordnet kan Ledelsessekretariatets opgaver opdeles i tre sekretariatsfunktioner:
- Politisk sekretariat med fokus på sekretariatsbetjening af byråd, udvalg og borgmester.
- Udviklingssekretariat med en overordnet, strategisk og koordinerende rolle på tværs af organisationen, indenfor organisation, kommunikation, hjemmeside, grafisk design, fundraising, styringsmodel, digitalisering og it-udvikling.
- Administrationssekretariat med overordnet ansvar for kvalitetsnormer, hjælperedskaber og viden til sikring af, at kommunens administration og sagsbehandling lever op til god forvaltningsskik.
Lederens navn: Lise Bernhardt
Lederens telefonnummer: 56 18 20 09
Siden er sidst ændret: 09-10-2023
Til top