Indkøbsordning
Aftaler om fritvalgsydelser indgås enten efter udbud eller efter godkendelsesmodel.
Hjemmeboende borgere kan visiteres til Solrød Kommunes Indkøbsordning.
For Indkøbsordningen anvender Solrød Kommune godkendelsesmodellen, hvor kommunen godkender ansøgeren ud fra de kriterier, som kommunen har stillet op for kvaliteten til Indkøbsordningen.
Det betyder, at alle firmaer, der opfylder Solrød Kommunes godkendelseskriterier, kan blive godkendt som leverandør.
Hvis du er interesseret, se venligt nedenstående vejledning og øvrige bilag.
Rammeaftale - Indkøbsorning, Godkendelsesmodel
Bilag 3 - Egnethedsoplysninger
Bilag 4 - Tavshedspligt, fortrolighed og håndtering af persondata
Bilag 6 - Kvalitetsstandard vedr. praktisk og personlig hjælp
Siden er sidst ændret: 14-11-2024
Til top