NyhederNyheder

Borgerne er vilde med Borgerservice

Hele 94 procent af borgere med et ærinde i Borgerservice i Solrød Kommune har haft en rigtig god oplevelse.

Hjælpen er både hurtig og effektiv hos Borgerservice i Solrød Kommune.

Sådan lyder konklusionen på en tilfredshedsundersøgelse, som viser, at hele 94 procent af borgere med et ærinde i Borgerservice har haft en meget positiv eller positiv oplevelse.

Samtidig er 80 procent af de mere end 11.000 borgere, som Borgerservice hjalp med forskellige ærinder i 2018, blevet ekspederet inden for kun fem minutter efter, de er ankommet.

Oplysningerne er både trukket ud af kommunens nummersystem og fra borgernes egne hænder. Der blev nemlig i april måned 2018 sat en smiley-stander op på et sted i Borgerservice, hvor det udelukkende er borgere med et ærinde i Borgerservice, der kan benytte muligheden for at give feedback. 

”Vi går højt op i at sikre en god service og at sørge for, at alle borgere føler sig godt og værdigt behandlet med en tryg og professionel håndtering. Jeg er derfor rigtig glad for, at borgerne indikerer så høj tilfredshed med vores dygtige personale,” siger Dorte Saabye, direktør i Solrød Kommune.